سفارش تبلیغ
صبا ویژن


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کتاب «فاطمة الزهراء (س)» گردآوری پارهای از گفته های علامه امینی (رضی الله عنه) (که غالبا ما ایشان را با کتاب عظیم الغدیر می شناسیم) پیرامون مناقب و فضائل حضرت فاطمه زهرا (س) است که از روی نوارهای ضبط شده از ایشان، پیاده سازی شده است.
چه کار شایسته ای است، در ایامی که بمناسبت های مختلف برای اهل بیت (علیهم السلام)، اقامه عزا یا شادی می کنیم.. کمی هم به معرفت خود درباره ی مقام و شان ایشان بیافزاییم. حدیثی، روایتی، حکایتی، سخن حکیمانه ای... هر چیزی که بر معرفت ما نسبت به این خاندان عصمت و طهارت بیافزاید و نکات اخلاقی آن، مایه خیر و برکت در زندگی ما شود.
در همین راستا بر آن شدیم تا این کتاب ارزشمند را بصورت فایل قابل نصب بر روی موبایل ها دربیاوریم؛ چراکه معمولا در بین کارهای روزمره ای که داریم گاهی، وقت باز هم داریم که عموما از آنها استفاده نمی کنیم.. و در روز ممکن است ساعت ها از وقت خود را تلف کنیم!! چه چیز بهتر از این که این اوقات را به مطالعه این کتب بپردازیم و در این میان توشه ای برای دنیا و آخرت خود مهیا کنیم! اکنون دیگر این کتاب همه جا همراه شماست... این کتاب را بر روی موبایل خود نصب کنید!

التماس دعا
یا علی


نوشته شده در یکشنبه 90/1/28 ساعت 2:28 عصر به قلم من منتظرم ❤ دیدگاه منتظران ( )



      ѕσкσтє7