سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ویژه برنامه‌های شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان 1431 هجری قمری به شرح زیر است:
* «جراحت» / * «خانه به دوش» / *«ویژه برنامه افطار»/ * «روزگار مردمان دوردست»/*«سمت خدا»/* «تلاوت قرآن کریم»/* «کیمیا(3)» و....
-----------------------
شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان 89 (Www.TVI.IR)
باقی در ادامه مطلب
-------------------------
* «جراحت»
سریال داستانی «جراحت» در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای به روی آنتن می‌رود و پخش آن از روز پنج‏شنبه 21 مردادماه آغاز خواهد شد.
این سریال هر شب ساعت 20:30 به روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت 15:50پخش می‌شود.
نویسنده «جراحت» سعید نعمت الله است و به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است.
در این سریال امین تارخ، ثریا قاسمی، علی عمرانی، فرهاد اصلانی، آتنه فقیه نصیری، مهوش صبرکن، رامین راستاد، لیلا بلوکات، هستی مهدوی‌فر، یاسر جعفری، میلیشیا مهدی‌نژاد، کریم اکبری مبارکه، گیتی قاسمی و ... ایفای نقش کرده‌اند.
در خلاصه داستان سریال آمده است: لطیفه، پیرزنی که در مکتب خانه‌های قرآنی روزگار گذرانده و بزرگ شده و با همسری متدین ازدواج کرده است، بعد از مرگ همسرش، دو پسرش «بزرگ» و «اسماعیل» را به دندان گرفته و شرافت‌مندانه بزرگ کرده و برایشان خانه و خانواده تشکیل داده است. همه این شرایط خوب و مناسب زمانی دست خوش تغییر می‌شود که در پی اتفاقی، اتحاد و گوش سپردن به حرف مادر را فراموش می‌کنند و در دام فتنه بنی‌امیه‌وار شخصی گرفتار می‌شوند... این فراموش کردن ضربه‌ای است بر پیکره دو خانواده که روز به روز آنها را در مسیر سرازیری دهشتناک قرار می‌دهد و سقوطی غیر قابل جبران...

* «خانه به دوش»
مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» به نویسندگی و کارگردانی «رضا عطاران» نیز که سال‌های قبل از شبکه سه پخش شد، دوباره در 13 قسمت90 دقیقه‌ای پخش می‌شود.
بنابراین گزارش، این سریال از پنج‏شنبه 21 مردادماه،هر روز به جز جمعه‌ها، ساعت10:40پخش می‌شود.
در این سریال حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی، آناهیتا همتی، فلور نظری و... ایفای نقش می‌کنند.
ماشاء الله و اصلان، دو دوست و همبازی قدیمی که اتفاقاً باجناق نیز هستند چندسالی است که باهم روابط خوبی ندارند. این کدورت از زمانی آغاز شده که دو باجناق به اتفاق، مدیریت شرکتی را عهده‌دار می‌شوند که این شراکت به دلایلی به سرانجام نمی‌رسد. ماشاءالله شراکتش را با اصلان به هم زده خود را کنار می‌کشد و اصلان شرکت را سروسامان داده و حالا پس از چندسال وضعیت مالی خوبی به هم زده است و برعکس ماشاء الله که دخلش کفاف خرجش را نمی‌دهد، مجبور شده به هردری بزند تا روزگار بگذراند و حال پس از چند سال اوضاع مالی‌اش تعریفی ندارد، وانتی فکسنی دارد و هندوانه فروشی می‌کند و ...

*«ویژه برنامه افطار  (ماه عسل)  »
ویژه برنامه افطار در 30 قسمت 70 دقیقه‌ای از پنج‏شنبه 21 مردادماه، هر شب ساعت 19:00 پخش می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی سید علی احمدی ساخته می‌شود و برنامه‌ای زنده و گفت‌وگو محور است که میهمانان برنامه به صورت خانوادگی و تیم‌های موفق در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و بعضا سیاسی با نگاه ویژه به نقش جوانان در خانواده‌ها است.

*«منظر ماه»
برنامه «منظر ماه» در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای از پنج‏شنبه 21 مرداد، هر شب ساعت 21:15 با طراحی، تهیه کنندگی و مجری طرح نورالدین عبدالله‌پور پخش می‌شود.
این برنامه با هدف معرفی، الگوسازی، بصیرت افزایی، بررسی زندگی و فعالیت‌های قرآنی 30 خانم فعال در 28 استان کشور که توسط 30 مستندساز و فیلمساز با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نیروی بومی تولید شده است.
این برنامه با مشارکت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده است.

* «روزگار مردمان دوردست»
برنامه «روزگار مردمان دوردست» در 30 قسمت 20 دقیقه‌ای در ماه رمضان هر روز ساعت 13:30 پخش می‌شود.
این برنامه که تهیه کنندگی و کارگردانی آن را موسی جابری به‏عهده دارد، به این مسئله می‌پردازد که در مناطق عشایری و دوردست کشور، انسان‌هایی به صورت گمنام ولی پرتلاش زندگی می‌کنند که خدماتشان هم برای نزدیکان و هم برای عامه مردم مفید است. با توجه به این که تلاش‌های مذکور در ماه رمضان با کم‌ترین توقع و با حداکثر همت صورت می‌گیرد، بنابراین چنین انسان‌ها و گروه‌هایی مصداق عینی کار و همت مضاعف هستند.
علاوه براین آشنایی، زندگی این مردم و مشکلاتشان می‌تواند بخشی از توقعات بی‌مورد انسان‌های طبقه متوسط را به چالش بکشد، بدین معنا که امکانات کم و زندگی فقیرانه این آدم‌ها الگوئی است برای کسانی‌که تلاش نمی‌کنند از زندگی ناراضی‌اند و برای تغییر زندگی خود قدم برنمی‌دارند.
این برنامه، علاوه بر موارد فوق ما را با شیوه زندگی، جاذبه‌های محیطی و فرهنگ مردمان عشایر آشنا می‌کند.
بخشی از موضوعات این مجموعه عبارتند از پرستاران بخش سرطانی، کارگران استخراج سنگ، کتابخانه‌های سیار عشایری، کمپ‌های ترک اعتیاد، کشاورزی سنتی، آب‌رسانی به مناطق محروم که فاقد آب آشامیدنی هستند و...

*«سمت خدا»
این برنامه ویژه ماه مبارک رمضان هر روز به‏جز پنج‏شنبه و جمعه ساعت14:00 پخش می‌شود.
تهیه‌کنندگان این برنامه عبدالمجید رکنی و محمدرضا ماندگاران هستند.
این برنامه به موضوعاتی مانند انس با نهج البلاغه، دین‌داری در آخرالزمان، توبه و گناه، فضیلت ماه‌های رجب، شعبان و رمضان، روابط در خانواده دینی و... باحضور کارشناسانی چون حجج‌اسلام رنجبر، علی اکبری، عالی، ماندگاری، خانم نیل‌چی‌زاده اجرا خواهد شد.


* «تلاوت قرآن کریم»
«تلاوت قرآن کریم» از پنج‌شنبه 21 مرداد هر روز ساعت 14:45 روی آنتن می‌رود.
این برنامه در30 قسمت 60 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی سیدحامد نجفی با حضور قاریان برجسته بین‌المللی از حرم حضرت معصومه(س) به‌صورت زنده پخش می‌شود.

* «کیمیا(3)»
این برنامه حاوی سخنان و رهنمودهای اخلاقی، قرآنی حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی در 30 قسمت 10 دقیقه‌ای از پنج‌شنبه 21 مرداد، هرشب ساعت 22:15 روی آنتن می‌رود.
تهیه کننده این برنامه حمید نوبهار است.

* «سخنرانی مذهبی»
برنامه «سخنرانی مذهبی» به تهیه‌کنندگی سیدعبدالمجید رکنی وسیدمحمدهادی حجتی در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای از پنج‏شنبه 21 مرداد هرروز صبح‌ها از ساعت 6:30 روی آنتن می‌رود و تکرار آن ساعت 14:00 هر روز پخش می‌شود.
آیت‌الله ناصری، حجج‌‌اسلام انصاریان، رفیعی، نقویان، پناهیان و ماندگاری از جمله سخنرانان این برنامه هستند.

* «سفره‌های آسمانی»
برنامه «سفره‌های آسمانی» در 30 قسمت 25 دقیقه‌ای از برنامه‌های گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما است که از جمعه 22 مرداد ساعت 9:15 روی آنتن خواهد رفت.
این برنامه فعالیت‌های کمیته امداد در 15 استان کشور (هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، قزوین، کردستان، زاهدان و...) را به تصویر می‌کشد.
تهیه کننده این برنامه حسین فریدونی و مجری آن افشین زی‌نوری هستند.

* «نوای قدسی»
این مجموعه برنامه در 30 قسمت 60 دقیقه‌ای از پنج‌شنبه 21 مرداد هر بامداد ساعت 5:30 روی آنتن می‌رود.
در «نوای قدسی»، ترتیل 30 جزء قرآن کریم توسط قاریان برجسته بین‌المللی در صحن گوهرشاد به‌صورت زنده پخش می‌شود.
تهیه کننده «نوای قدسی»، علی اهرابی‌نیا است.

* «حکمت‌های نهج‌البلاغه»
این برنامه شامل 104 میان برنامه ?.? دقیقه‌ای است که از پنج‌شنبه 21 مرداد هر روز در سه نوبت به‌صورت میان برنامه روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.
آموزش و ترویج جملات حکمت‌آمیز و پرارزش امیرمؤمنان علی (ع) در خصوص شناخت اسرار سالم زیستن و ارزش‌های انسانی از اهداف این برنامه است.
تهیه کننده «حکمت‌های نهج‌البلاغه» مجید سلم‌آبادی است.

* «زلال احکام»
پخش این برنامه از گروه فرهنگ و معارف اسلامی در 36قسمت 10 دقیقه‌ای از شنبه 16 مرداد آغاز شده است و هر روز به‎جز جمعه‌ها در ساعت 12:45 روی آنتن می‌رود.
تهیه کننده و کارگردان این مجموعه برنامه «محمدرضا عطارد» است و در آن، حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده به سؤالات مردم و مخاطبان که از طرق مختلف (پیامک، تلفن، پست الکترونیکی و نامه) به برنامه رسیده است، پاسخ می‌دهد.

* «شهر خدا»
این مجموعه برنامه در30 قسمت 25 دقیقه‌ای از جمعه 22 مرداد هر روز ساعت 18:00 روی آنتن می‌رود. تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه نجم‌الدین شریعتی است. «شهرخدا» عنوان برنامه‌ای‌ ترکیبی است که با حضور کارشناسانی چون حجةالاسلام دکترمرتضی آقاتهرانی، حجةالاسلام علی سرلک و ... به موضوعاتی در خصوص ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر، مسائل فردی و اجتماعی می‌پردازد.

* «نجوا»
این برنامه در 26 قسمت 5 دقیقه‌ای از پنج‏شنبه 21 مرداد، هر روز به صورت میان برنامه روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.
«نجوا» با ساختاری جدید در صدا و تصویر «مناسبت‌های مذهبی» چون ماه مبارک رمضان را از منظر قرآن، احادیث معصومین، سخنان بزرگان از جمله شهید مطهری، علامه جعفری، مرحوم کافی و ... و با استفاده از مناجات آیت‌الله جوادی آملی تولید شده است.
گویندگان برنامه وحید جلیلوند، یاسر دعاگو و بارانی هستند.
تهیه‌کنندگی و کارگردانی برنامه «نجوا» را «مجید خواجه‌نژاد» به‎عهده دارد.

* «نمایشگاه قرآن»
برنامه «نمایشگاه قرآن» در30 قسمت 20 دقیقه‌ای از شنبه 23 مرداد، هر روز در ساعت 22:30 به انعکاس اخبار و برنامه‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم می‌پردازد.
در این برنامه مصاحبه با مسئولان نمایشگاه، مسابقه و طرح ملی «هر روز با قرآن» با اجرای میثم آقابیگی و احمد اکبرنژاد هر روز به‌طور زنده پخش خواهد شد.
تهیه کنندگی و کارگردانی این مجموعه برنامه را «سیدمصطفی موسوی» به‏عهده دارد.

* «راویان آفتاب»(هجرت ماه)
این برنامه در 10قسمت 20 دقیقه‌ای از شنبه 23 مرداد ساعت 23:30 به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان روی آنتن خواهد رفت.
«راویان آفتاب»(هجرت ماه) درباره روحانیونی است که از شهر محل زندگی خود، برای تبلیغ دین، پاسخ به نیازهای دینی و برطرف کردن مشکلات زندگی مردم به مناطق دور افتاده کشور مهاجرت کرده‌اند.

نوشته شده در پنج شنبه 89/5/21 ساعت 7:26 عصر به قلم من منتظرم ❤ دیدگاه منتظران ( )



      ѕσкσтє7