سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ویژه برنامه‌های شبکه تهران (پنج) سیما در ماه مبارک رمضان 1431 هجری قمری به شرح زیر است:
جشن رمضان ،مجموعه های  تلویزیونی " نون وریحون " ،شاید برای شما هم اتفاق بیافتد،آبی آسمان،ترتیل قرآن ،سخنرانی مذهبی ،پخش ویژه سلام تهران  و....ویژه های برنامه های  شبکه تهران در ایام ماه مبارک رمضان است.
--------------------
شبکه تهران سیما در ماه مبارک رمضان 8989 (Www.TVI.IR)
باقی در ادامه مطلب
---------------------
جشن رمضان ،مجموعه های  تلویزیونی " نون وریحون " ،شاید برای شما هم اتفاق بیافتد،آبی آسمان،ترتیل قرآن ،سخنرانی مذهبی ،پخش ویژه سلام تهران  و....ویژه های برنامه های  شبکه تهران در ایام ماه مبارک رمضان است.
برنامه زنده «جشن رمضان» امسال نیز مانند سال های گذشته با مشارکت کمیته امداد امام خمینی از گروه فرهنگی ،اجتماعی شبکه تهران به مدت 100 دقیقه  هرشب ساعت 20.45 پخش می شود.
این برنامه با هدف تقویت حس روحانی و عرفانی جامعه، یادآوری و تذکر موضوعات اخلاقی و اجتماعی، همسو سازی نگاه مخاطبان به سوی خداپرستی، وتوجه بخشیدن مخاطبان به توجه و کمک نمودن به مستمندان به ویژه ایتام به تهیه کنندگی فرید نیکخواه آزاد واجرای سید کاظم احمدزاده ومحمود شهریاری  تهیه وپخش می شود.
 دراین برنامه که به صورت زنده درشب های ماه مبارک رمضان از نمایشگاه بین المللی تهران پخش می شود، بخش های مختلفی چون:حضور میهمانان  وکارشناسان مذهبی ،  اجتماعی ،هنری،...،اجرای موسیقی ،دعای روز،گذری برنهج البلاغه،گزارش از فعالیتهای واقدامات کمیته امداد، پخش گزارش از سطح شهر،گزارش از برگزاری جنگ رمضان درشهرستانهای استان تهران، گزارش از بازارچه خیریه رمضان ،....را دربر دارد
.
مجموعه تلویزیونی " نون وریحون"هر شب ساعت23.15 پخش می شود.تکرار سریال روز بعد ساعت 17.45 دقیقه است.
داستان این  سریال در باره ? دوست است  که با هم از کودکی در یک محل بزرگ شده‌اند. دوستی این ? نفر در طول سال‌ها با افت‌وخیزهای فراوانی همراه بوده است تا این که بر اثر فوت بستگان یکی از آنها، یک حمام به او به ارث می‌رسد. بر اثر ماجراهایی این ? دوست تصمیم می‌گیرند حمام را به یک سفره‌خانه سنتی تبدیل کنند.. تبدیل یک حمام قدیمی به سفره‌خانه سنتی، ماجراهای بسیاری را برای این ? نفر و شخصیت‌های دیگر به وجود می‌آورد تا آنجا که تصمیم می‌گیرند دیگر ازدواج نکنندو.....
در این سریال تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون در نقش‌های مختلف ظاهر شده‌اند. برزو ارجمند، علی قربانزاده، امیرحسین رستمی، رضا داوودنژاد، مهران رنجبر، شبنم قلی‌خانی، ، بیتا سحرخیز، ملیکا شریفی‌نیا، گلاره عباسی، و داریوش کاردان،فرهاد آییش،سعید پیر دوست و... بازیگرانی هستند که در این سریال هنرنمایی می‌کنند.
" نون وریحون "بر اساس فیلمنامه طلا معتضدی و عباس نعمتی در 27 قسمت 35 دقیقه ای  شکل گرفته است وفرهاد موتمن ومحمود رضوی در مقام کارگردان وتهیه کننده با مجموعه همکاری دارند.
 این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه تهران است و موسسه فرهنگی هنری  سیمای مهر آن را تهیه می‌کند
برخی از عوامل این سریال عبارتند از:
دستیار اول کارگردان: بهرنگ توفیقی، مدیر تصویربرداری: امیر کریمی، تصویربردار: هادی پویان، صدابردار: حسین غفاری، تدوین :حمید رضا قربانی ،صدا گذاری:شهرام کیور،طراح صحنه: مهدی بداغی، طراح لباس: رعنا امینی، طراح چهره‌پردازی و چهره‌پرداز آقایان: دانیال حقیقت، چهره‌پرداز بانوان: میترا آقامیری، مدیر تدارکات: حمید پرهیز، برنامه‌ریز: شکوفا کریمی، دستیار تولید: سیدمحمد حامدرضوی، مدیر تولید: محمدصادق آذین،روابط عمومی:سمیه قلی زاده، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری سیمای مهر
 
مجموعه تلویزیونی" شاید برای شما هم اتفاق بیافتد"هرشب در ایام ماه مبارک رمضان ساعت 19 از شبکه تهران پخش می شود        
شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان د رگروه فیلم وسریال شبکه تهران به تعداد 90 قسمت تهیه شده است ودر ایام ماه مبارک رمضان هر روز قبل از اذان مغرب پخش می شود،در این پخش روزانه 10 اپیزود مجموعه تکراری است و20 اپیزود جدید با نامهای باقی مانده روز،دستبرد،حرف مردم،حامی،دست شیطان ،بسوی خورشید ،نور در تاریکی،تقدیر،و.......به روی انتن می رود.
در این مجموعه سعی شده از داستان های واقعی که ممکن است برای هریک از افراد جامعه اتفاق بیافتد استفاده شود. نگاه در این مجموعه به این سمت و سو است که نشان دهد وقایعی  که برای افراد اتفاق می افتد، بازتاب رفتار و اعمال افراد در گذشته و هشداری برای زندگی آینده است وسعی شده تلنگری به بیننده زده شود تا در اعمال و رفتارش دقت نظر بیشتری داشته باشد.

آبی آسمان نام برنامه دیگری است که در گروه فرهنگی  اجتماعی شبکه تهران به تعداد 30 برنامه 45 دقیقه ای  با موضوع اخلاق، امید ،اگاهی ومحوریت خانواده ودین با اجرای حجت اسلام نقویان ساخته شده است.
این برنامه هرروز ساعت 13.25 پخش می شود.
 

برنامه به خانه برمی گردیم  نیز هرروز در ایام ماه مبارک رمضان با بخش هایی چون ،تفسیر دعای روز،هرروز یک صفحه قرآن در جمع خانواده ،تغذیه وتزکیه،میهمانان روزه اولی،گزارش هایی از ابتکارات خانواده ها ، میهمان خانه های تهرانی در ساعت 16.30 به مدت 75 دقیقه می شود
 
برنامه سلام تهران با بخش های نظیر پایتخت مهربانی،استودیوسیار،انیمیشن سیره معصومین،معرفی مساجدتهران قدیم،مشاغل ماه رمضان در ایام ماه مبارک رمضان پخش می شود.

 برنامه "نردبان" هم به صورت ویژه وبا طرح خصوصیات مرتبط با روزه برای نوجوانان پخش می‌شود.

ترتیل قران کریم ،سخنرانی مذهبی با سخنرانی حجج الاسلام طباطبایی،شهاب مرادی،نقویان ، تناسب بخشیدن برنامه‌های اجتماعی شبکه نظیر تهران20، در شهر ،در استان  ورنگین کمان با ماه مبارک رمضان و پرداختن به موضوعات مرتبط با این ماه از دیگر اقدامات شبکه تهران  در ماه مبارک رمضان است    .
--------------------------
با توجه به خبر بالا شبکه تهران در ماه رمضان امسال 2 سریال پخش می کند که  «نون و ریحون» و «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» را در ماه مبارک رمضان پخش کند.
سریال «نون و ریحون» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 23:10 پخش خواهد شد. مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» نیز که در حال حاضر جمعه‌ها به روی آنتن می‌رود؛ در این ماه هر روز ساعت 19 از شبکه تهران پخش می‌شود.
مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» داستان 5 دوست است که با یکدیگر یک حمام را به سفره خانه سنتی تبدیل می‌کنند ولی اتفاقاتی رخ می‌دهد که تصمیم می‌گیرند دیگر ازدواج نکنند.
در نخستین تجربه سریال سازی فرزاد موتمن، بازیگرانی چون: فرهاد آئیش، برزو ارجمند، علی قربانزاده، امیرحسین رستمی، رضا داوودنژاد، مهران رنجبر، شبنم قلی خانی، بهنوش بختیاری، بیتا سحرخیر، ملیکا شریفی‌نیا، گلاره عباسی، پرستو صالحی، داریوش کاردان و شقایق دهقان حضور دارند.
داستان این سریال را عباس نعمتی و طلا معتضدی می‌نویسند و تهیه کنندگی آن را «سید محمود رضوی» برعهده دارد.
 مجموعه 90 قسمتی «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان ساخته می‌شود و کارگردانی آن را افراد مختلفی برعهده داشته‌اند.
اپیزود‌هایی نظیر «هیئت دار»، «بازگشت»، «21 گرم کوه»، «مزاحم»، «هشدار»، «رویای تلخ»، «داوری»، «شوخی»، «بازیگر»، «شانه‌هایی که دنیا را به دوش می‌کشند»، «گنجشک‌های شاهد»، «تاوان»، «تا آرام گیرد»، «حامی» و از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» ساخته شده است.

نوشته شده در پنج شنبه 89/5/21 ساعت 7:31 عصر به قلم من منتظرم ❤ دیدگاه منتظران ( )



      ѕσкσтє7