سفارش تبلیغ
صبا ویژن


4

سقوط یک فرشته

شرح مختصر :
درباره : خانوده ایی است که با ورود یک فرد جدید دچار تحول می شوند و ...

ساعت پخش :22:30

 

با رویت هلال ماه رمضان در آسمان ایران، شبکه یک سیما از روشنایی این ماه، لبریز و برنامه های ویژه ماه روزه و عبادت و رحمت آغاز می شود. به گزارش رسانه خبری شبکه یک سیما، هم¬چون سال های گذشته ویژه برنامه سحر ماه رمضان با نام «ماه خدا» از حدود 2 ساعت مانده به اذان صبح با اجرای فرزاد جمشیدی آغاز می شود و تا پس از اذان صبح ادامه پیدا خواهد کرد.
این ویژه برنامه هم¬چون سال¬های گذشته تشکیل شده از بخش هایی مانند سلسله مباحث آیت ا... ناصری،    آیت ا... حائری شیرازی، آیت ا... مصباح یزدی و آیت ا... جوادی آملی به همراه پخش روزانه دعای سحر است.
«ماه خدا»ی امسال را داوود نجفی و سعید عباسی به سفارش گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه یک سیما تهیه می کنند.
دقایقی پس از پایان این برنامه، «ترتیل» هر جزء قرآن مجید به طور زنده از حرم امام رضا (ع) به تهیه کنندگی علی اهرابی¬نیا پخش می شود. با پایان هر جزء قرآن در شبکه یک سیما، صبح بخیر ایران آغاز می شود که تا پایان این ماه مبارک به صورت ویژه با طرح مباحثی در رابطه با ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه می رود. این برنامه در گروه اجتماعی شبکه تهیه شده است. دیگر برنامه های روزانه این گروه چون سیمای خانواده و هفته به هفته نیز به صورتی کاملاً ویژه به موضوع ماه مبارک رمضان می پردازد.
در ویژه برنامه «آفتاب شرقی»، بخشی از این برنامه ظهرگاهی که در روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته پخش می شود، به ماه رمضان و آثار و برکات این ماه اختصاص یافته و مهمانان برنامه درباره برکات این ماه مبارک صحبت خواهند کرد.
مجموعه تلویزیونی «اگر فردا بیاید» به تهیه کنندگی رامین عباسی زاده و کارگردانی بهرام بهرامیان، محصول گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه در ساعت 22:40 هر روز ماه رمضان به نمایش در می آید و تکرار آن بعد از خبر ساعت 14 روز بعد پخش می شود.
اما پیش از پخش این سریال به مدت 10 دقیقه «سخنرانی آیت ا... مهدوی کنی»، رییس مجلس خبرگان درباره فیوضات ماه مبارک رمضان پخش می شود. این سلسله مباحث توسط حمید نوبهار به سفارش گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه یک سیما تهیه شده است.
پخش «این شب ها» یکی از مشهورترین و محبوب ترین برنامه های شبکه یک سیما که مدتی روی آنتن نبود، از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز می شود. علی درستکار مجری این شب ها با مهمانان درباره موضوعات و مباحث مذهبی گفتگو می کند، در ساعت 23:20 روزهای یک شنبه تا جمعه ماه مبارک رمضان پخش می شود.
در بین برنامه های شبکه یک سیما به مناسبت ماه مبارک رمضان تولیداتی از گروه های برنامه ساز دیگر شبکه نیز به چشم می خورد. برنامه «یک زندگی ساده» به تهیه کنندگی ابوالفضل جلیلی و کارگردانی مریم اشرفی یکی از آن برنامه هاست که در قالب مستند و به سفارش گروه مستند در هر قسمت 30 دقیقه ای به روایت زندگی یک خانواده در گوشه ای از ایران می پردازد.
«یک زندگی ساده» در 20 قسمت تهیه شده است و بینندگان شبکه یک سیما، در ساعت 21:45 روزهای شنبه تا پنج شنبه شاهد پخش این برنامه خواهند بود.
همچنین برنامه «اشغال نافرجام» تولید گروه سیاسی شبکه یک سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ارجمندی در هفته منتهی به روز قدس، با 7 قسمت 20 دقیقه ای روی آنتن می رود و سعی دارد با ساختاری ترکیبی و مستند مواردی چون پیدایش، صعود و افول رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین بیداری اسلامی و تاثیرات آن در فلسطین اشغالی را به مخاطبان شبکه ملی نشان دهد.
مجموعه تلویزیونی «ناز و نیاز» به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی به سفارش گروه مجموعه های تلویزیونی در 5 قسمت در حال تولید است. پیش بینی می شود این سریال در شب های قدر روی آنتن برود که در میان برنامه های شبکه یک سیما زمان پخش دقیق آن اعلام خواهد شد.
پخش مجدد سریال «نردبامی بر آسمان» در ساعت 20 دقیقه بامداد در سیمای شبانه و تکرار آن در همان روز، به همراه پخش برنامه هایی چون «درس های از قرآن»، «طرحی برای فردا»، «بشنو از نی»، «سخنرانی»،             «سفیران نور» از تولیدات گروه فرهنگ و معارف اسلامی، از دیگر تولیدات شبکه یک سیما است که در روزهای ماه مبارک رمضان پخش می شود.


نوشته شده در دوشنبه 90/5/10 ساعت 11:3 صبح به قلم من منتظرم ❤ دیدگاه منتظران ( )



      ѕσкσтє7